|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ÅBY
Skrällbana...bästa spik? bästa drag ?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Chans spikar LIZA WITH A Z en eller alla
SPikar TENEDOR borde vara bästa spiken ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lurar på att helt spela mot untersteinarna i dd2 - favoriter med lite byngliga lägen
som gjort för lilla överraskning - kanske 2-4-6 (den berömda jämna kedjan) i dd2...
|
|
|
|
#4 |
PAS På DENNE HEST...
”1 Anton Tinghøj har kun startet en gang i år, hvor han vandt på toptid i Odense. Han er blevet knæopereret efterfølgende. Har trænet godt, og er helt klar til at præstere. Behøver naturligvis løbet, men jeg tror han godt kan være i Top3, fra sit gode spor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bästa spiken takter vinner första loppet på v64an.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Barfota runt om och fin värmning på Tintin samt att Goopen har form på allt. Vinnare 200kr.
Nu kör vi ! ala Dado
|
|
|
|
#7 |
|
Arggghhh Goop !!
|
|
|
|
#8 |
|
Han har en viss förkärlek för att svepa på sista bortre herr Svensson haha
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
ja fan |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Försökt fälla mr hotshot så många ggr nu så det är jävligt skönt att det äntligen lyckas!=)
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Dubbla OS och jag ligger som tredje häst på innerspåret med en spurtstark häst, hmm jag går ut i rygg på hästen i dödens som har en häst på sin utsida, för där kan jag ju inte fastna. Lähdekorpi låg ju bara kvar och kvar och inget initiativ, hästen kanske inte kunde något vad vet jag. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Får hoppas på att lampan i nästa släcks, då kanske det kan bli en liten peng ändå ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nu kör vi skräll på Paw med 10:an tack!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Undra om det inte är något på gång med Goopen i nästa lopp(Leja Ni Macay)... Skoryck, goop upp för andra gången och första gången(?) på lång...
Tror jag testar ett platsspel på några hundra...
|
|
|
|
|
|